ul. Gen. Wiktora Thommee 10, 05-102 Nowy Dwór Mazowiecki

parking-modlin-logo1

Tel: 579 966 066

Pytania i odpowiedzi

1. Co wliczone jest w cenę opłaty parkingowej?

– Postój auta na parkingu w czasie trwania Państwa podróży.
– Transfer klimatyzowanym busem lub wygodnym autem klasy Van na trasie parking->lotnisko, lotnisko->parking.
– Całodobowa ochrona.
– Bezpłatne WiFi

2. Na czym polega usługa parkingowa wraz z transferem?

PRZYJAZD
– Po przyjeździe na parking należy zgłosić swoje przybycie u pracownika parkingu i okazać rezerwację.
– Pracownik parkingu wskaże miejsce parkowania Państwa samochodu.
– Następnie w biurze parkingu następuje weryfikacja rezerwacji lub wystawienie biletu parkingowego.
– Jeśli życzycie sobie Państwo fakturę, jest ona wystawiana na dane podane podczas wcześniejszej rezerwacji online lub telefonicznej. Dane do wystawienia faktury można podać również przy przyjeździe lub wyjeździe z parkingu. Faktury przesyłamy drogą mailową na wskazany przez Państwa adres e-mail.
– Po załatwieniu wszystkich formalności nasz bus przewozi Państwa w ok. 3 – 5 minut przed terminal lotniska Modlin.

POWRÓT z lotniska
– aby zamówić transfer powrotny na parking, prosimy o telefon dopiero po wyjściu z terminala
– jeśli lądujecie Państwo pomiędzy godziną 24 a 3 w nocy prosimy o przesłanie wiadomości SMS przed odlotem z nazwą lotniska z którego Państwo wylatujecie i liczbą osób przylatujących.
– numer telefonu znajdą Państwo w potwierdzeniu rezerwacji lub na bilecie parkingowym.
– nasz kierowca poinformuje Państwa o miejscu i czasie odbioru.
– po powrocie na parking odbieracie Państwo auto i bezpiecznie ruszacie w drogę powrotną do domu.

3. Czy konieczna jest rezerwacja miejsca parkingowego przed przyjazdem?
– sugerujemy zarezerwowanie miejsca parkingowego na minimum 24 godziny przed przyjazdem na parking, Klienci posiadający rezerwację mają pierwszeństwo w obsłudze na parkingu.
– może się zdarzyć, że auta nie posiadające rezerwacji nie zostaną przyjęte z powodu braku wolnych miejsc.

4. Ile czasu trwa transfer z parkingu na lotnisko w Modlinie?
– transfer od momentu wyruszenia z parkingu trwa ok. 3-4 min, prosimy przyjechać jednak na parking ok. 30 minut przed odprawą lub planowaną zbiórką na lotnisku – która zwykle jest ustalana przez biura podróży na dwie godziny przed odlotem.

5. Jak często kursują auta transferowe?
– pracujemy 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, busy zwykle kursują co 10-12 min na lotnisko.
– jeśli w tym samym czasie przyjedzie na parking więcej niż jedno auto, w takim przypadku pasażerowie tych aut są transferowani na lotnisko jednym kursem.
– pierwszeństwo zawsze mają pasażerowie udający się na lotnisko
– o kolejności transferu na lotnisko decyduje godzina przybycia na parking i godzina rezerwacji
– w przypadku spóźnienia, pierwszeństwo mają pasażerowie, którzy przybyli zgodnie z rezerwacją.
– w uzasadnionych sytuacjach pracownik parkingu ma prawo odmówić transferu.

6. Jakie obowiązują formy płatności za parking?
– Preferujemy płatność gotówką, ale dajemy możliwość dokonywania płatności blikiem i kartą kredytową (za pośrednictwem aplikacji SumUp)

7. Co w przypadku kiedy mój powrót na parking się opóźni.
– jeśli opóźnienie jest wynikiem zmiany godziny lotu niezależnym od Klienta, usługa jest realizowana na zwykłych warunkach.
– jeśli opóźnienie wynika ze zmiany planów Klienta to prosimy o telefon lub wiadomość SMS na numer +48 579966066
– w takim przypadku auto będzie czekać na właściciela, przy odbiorze pozostanie do dopłaty kwota za przedłużony okres w/g cennika.

8. Czy mogę pozostawić na parkingu kluczyki od samochodu?
– tak, można pozostawić kluczyki w bezpiecznym depozycie u pracownika parkingu. Depozyt jest płatny zgodnie z obowiązującym cennikiem.

kontakt parking Modlin

ul. Gen. Wiktora Thommee 10 oraz 17a, 05-102 Nowy Dwór Mazowiecki

Call Now Button